nybäddad säng! :)
Publicerat den

ligger nerbäddad i min nybäddade säng och städade rum. andra gången på 1 vecka jag bytar sängklädder och städar rummet. Börjar bli en vana nu. Fast kanske inte ska byta sängkläder 2 gånger i veckan räcker med 1 gång i veckan haha. Så smutsiga blir faktiskt inte sängkläder och jag e ganska hygienisk av mig.

Men det e verkligen så mycket härligare att gå och lägga sig i en helt nybäddad säng. inatt ska jag försöka sova gott. har sovit så himla dåligt dem senaste dagarna. E grymt jobbigt. speciellt nu när det e lov och man vill sova ut.

imorgon ska zamora ridas ut, får se hur det går, lär ju bli spännande :) Ska jobba mycket galopp arbete och eventuellt klättra om det inte e för blött i marken. Tänkte "cykla" en runda med gienek så vi båda två får träning. Kan va ganska nyttigt faktiskt. Eller gå en runda? Vi får se någonting sånt blir det iallfall! :)

Godnatt söta läsare.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?