party party ! :D
Publicerat den

Stack till bunkeflo igår med malin och festa med zara och hennes vänner. Hur trevligt som helst. Var lite stressad igår då jag inte hann klart med allt som  skulle göras. Vi blev körda dit av en vän som heter fanny. jag drack inte så mycket då jag skulle upp och tävla. Ville inte va bakis. Det e verkligen hemskt att behöva gå upp efter 4 h sömn bakfull. Kändes jätte bra i morse för mådde hur bra som helst. Man känner inte av 3 cider. så det var jätte skönt att slippa dagen efter. :)

jag hade i allafall hur trevligt som helst. blev hämtad av min syster kompis jenny vid 02.00 tiden. Det var ändå skönt att det inte va senare en så i med jag skulle upp. Sen var alla så extremt fulla redan när vi kom vid 10.00 tiden haha. Blev ju inte bättre för att klockan gick precis. Skoj skoj :D







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?