Sitter i skolan! :)
Publicerat den

Har över tråkigt i skolan just nu.. sitter för mig själv och gör absolut ingenting över huvudtaget. Det är rätt skönt ändå. Fast alla andra har lektion. Har haft bild under förmiddagen och matte igentligen nu. Men kommer få ig i matte B då jag känner att jag inte klarar av det. Det e därför jag gör annat nu. i eftermiddagen har jag svenska hela dagen. Vi ska kolla film. Tror det e romeo och julia om jag inte minns fel.

När jag kommer hem i eftermiddag ska jag försöka få mamma att gå ut och fota lite snö bilder med zamora. Gienek har inga snö sulor så kan inte rida  honom just nu. Det blir lätt snöstultor då. Jag ska iallfall åka iväg med honom någon dag och rida i ridhus så han håller igång. Ska planera in en ny tävlingsdag också om två veckor ungefär! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?