solsken! :D
Publicerat den


Det här vakna jag till i morse! Så himla härligt väder fast det var kallare i morse än vad det är nu. åkte iallfall till bussen. precis när jag kommer fram går den j*vlen.. Så fick stå och vänta 20 minuter innan pappa kom och hämtade mig. Då frös jag kan jag säga er. Mina ben hade nog frusit till is då. Gick iallfall hem och la mig igen.

Idag har jag absolut inte gjort någonting alls överhuvudtaget. Riktigt skönt. Fick en extra söndag kan man väll säga.. bara att jag var uppe i morse och gjorde mig i ordning för skolan.. Shit vad skönt det hade varit att bara sova.. Fast fick in några timmar till nu i fm.

har precis varit ute och fotat hästarna så har en hel drös bilder till er!! :D Dock blev det typ inga bra på Zamora.. hon är inte riktigt en foto stjärna som Gienek. Han vet direkt när man tar fram kameran och posar gärna :D Han e verkligen så himla söt min fina pojke! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?