Städat rummet :)
Publicerat den

Under två h nu har jag totalt städat rummet och moblerat om. Blev riktigt nöjd med resultatet och tyckte det blev riktigt mysigt faktiskt :)! Min garderob fick även sig en totalt rensning! Det behövdes kan jag säga. Nu har jag fått ordning på allting och kläderna hänger snyggt upp på ställ.

Jag är även så generös att jag fotat med tråkiga mobil bilder. Men iallfall det är fortfarande bilder! Visst e jag snäll ändå som delar med mig? Så här ser mitt rum ut nu iallfall :) Tyvärr har jag inga "före" bilder utan bara efter bilder :)

Enyoj ! :D


Här har ni en bit av sängen och mitt klädd ställ.


Tv, och byrå fullt med kläder i. även en del av mina väskor. Det står fullt med skor på golvet jag inte fick med.


En hylla med smycken, ljus, medaljer bland annat :)

Blev riktigt nöjd med sängen! Tyckte det blev så snyggt med det bakom! :D

Prisskåp, myshörna ! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?