Brun utan sol! :)
Publicerat den

Har man ingen sol, i så där januari månad, i sverige! Då får man ta till krämen och solarium! :) Just nu e jag sjuk så har fått stränga order om att jag inte får lägga mig i ett solarium för det är farligt! Det är farligt ändå, men det ska tydligen va extra farligt när man e förkyld. Men det gör inte mig något att få smörja kroppen istället. Det är rätt bra i bland. Behöver återfukta huden så den inte blir för torr.

Är det någon mer än jag som längtar sattan till sommaren? Gymet står högst på listan så fort jag blivit bra! :) BTW har gått ner till hela 56 kg nu, i somras vägde jag hela 61 kg. Det är gym och träning, har fått mer muskler men mindre fett. Äter dock också mindre så det har väll ganska mycket med saken.. Men 55 kg med muskler vill jag väga till sommaren!

Bara träna på och försöka hålla det. Lätt man går upp när man börjar äta ordentligt igen! man går ju lättare ner i vikt också när man e sjuk.



Skönt med eget gym hemma. Man slipper skämmas för att man svettas och behöver inte va snygg inför dem heta killarna ! :) haha TYP!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?