Dagens ridning :)
Publicerat den

Båda mina hästar reds ut idag

.. Zamora red jag en ganska lång runda med, det gick jätte bra och hon skötte sig utmärkt. Travade ganska mycket och la även till någon galopp och det tyckte hon var jätte kul så hon gjorde lite Zamora galopp språng, vet inte vad hon gör men när hon tycker något är roligt så slänger hon upp rumpan nästan som ett bocksprång bara att hon inte har ryggen med sig om man säger så? Så kallar det Zamora språng hihi ! :) Tycker bara mer och mer om denna häst för varje dag. Känns verkligen som hon är MIN!

.. Gienek red en "vanlig" runda med honom. Han var pigg och framåt som vanligt. Vi la in ganska mycket galopp då jag vill att han ska röra sig ganska fritt då jag tycker han är något stel. Tror det kan bero på att det är ganska kallt ute. Det blåser ju som in i. Imorgon får han ett ordentligt stretch pass och ett hårt dressyr pass i paddocken. Det kan behövas för oss båda ! :)

Precis laddat ner High school musical trilogin så blir att nörda sig framför datorn hela natten.. Natti natti ! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?