Klar med läxan!
Publicerat den

Är stolt över mig själv idag. Har hållt på med uppgifter från skolan sen klockan fem. Hade en liten pass mellan åtta och tio då jag var ute i stallet fixa och red. Det är sådana uppgifter som jag legat bakåt med som skulle varit inlämnat för flera veckor sen. Har även gjort klart en uppgift som ska vara inlämnad på tisdag nästa vecka. Känns endå riktigt bra och få saker och ting gjort! känner inte mig alls lika stressad längre.

När man e sjuk så missar man så fruktansvärt mycket och hamlar efter som fan. Jag är även en väldigt lat person och gör inte alltid mitt bästa på lektioner. Tänker alltid , "äsch gör det hemma sen". Sen gör man inte det och hamlar efter.. Måste skärpa mig i skolan faktiskt. Jag är inte dålig, jag är igentligen ganska duktig på det jag gör. JAg är bara sååå j*vla laaaaat. Hatar och va lat! ÄR ni också lata?

Jag ska ta mig en lur nu. Klockan börjar närma sig tolv. Ska bli så skönt med sovmorgon i morgon. 10.30 går jag upp imorgon! NICE :D Härligt med en sovmorgon mitt i veckan. hade förmodligen inte pallat gå till skolan hela veckan annars..

Godnatt mina små vänner







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?