Fixat nästan all utrustning!
Publicerat den

Suttit och fixat ihop all utrustning som jag hade till mina ponnyer. Allting ska säljas. Så om ni är intresserade av något är det bara att säga till. Har allt! :)
 
Snart ska jag och mamma åka och handla lite. Sen ska jag rida ut min sessa en runda. Får se vad vi blir sugna på sen ikväll. Antingen en lugn tur eller lite mer galopp arbete. Btw, hennes galopp börjar bli så bra. Bärig och rund. Härlig känsla! :D
 
Jag ska försöka hoppa henne 2 gånger i veckan. 1 gång lite mer fokus på hoppningen och en annan dag ska hon fokusera mer på dressyr men andvända hindrena till lösgörning och lydnad. Resten av dagarna blir det roliga uteritter och hårda galopppass.
 
 
Bilden kommer från z förra ägare. Här har hon kvar sin man iallfall haha.
 Ni hittar henne här: www.emmyalexandra.blogg.se!
Värt att klicka in! :D



Lisa

Åh vilken fin häst! :D
Hur gammal är hon?

Svar: Hon är född 04 så hon blir 8 år i år :)
Denise klevenborn



URL:


Emmy

Var är hennes man nu då ;)? haha.

Svar: Hon har tappat halva mannen. Antingen var det min ponny som bett av det eller så var det hennes halstäcke. :)
Denise klevenborn



URL: http://emmyalexandra.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?