Försökte blogga igår...
Publicerat den

Försökte faktiskt blogga igår men dator cpade så jag blev bara sjukt lack...
Igår tog ja mitt första dopp i poolen. Det var så härligt varmt! :D Nästan sooommar. Men ändå inte helt. Men man får väll va nöjd med den värmen man får när man bor i sverige.. Var en sväng på svedala outlet och köpte ett par byxor till micke.
 
På kvällen var jag först hos carro och hennes familj. Hann bara äta förätten innan jag skulle dra vidare. Åkte iväg på bilrace i helsingborg som slutade i kaos. Men kul var det ! :D För er som inte visste det älskar jag sportbilar. Dem som är stora och kraftiga är Coolast som Camaro, shelby , mustange osv. Men det finns snygga "små" också. :)
 
När jag köper min Dröm bil, blir det något liknande! :)
 
Camaro
 Picasso? haha :D
 
 
 
 



Oliviaaaaa!!!

Amen WHAAT? Jag vart också i helsingborg och såg bilarnaaa!! Fan vad Bill att jag inte visste att du var där :(:( / oliviaaaa

Svar: Synd vi inte visste det :(
Denise klevenborn



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?