Härlig dag :)
Publicerat den

Var iväg och åt lite lunch med mina föräldrar på sibylla?! Var gott iallafall och jag blev mätt. Under dagen har jag inte gjort så mycket. Lagt ut en annons på mina ponny grejor. Annonsen hittar ni här (http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=453815&kid)
Har massa mer saker till salu om ni söker något. Allt från min ponny tid är till salu.
 
Kollade fotboll med hanna, alexandra och malin hemma hos malin för en stund sen. Kom ungefär precis hem. Spanien vann över italien överlägset. Go torres som gjorde 2 mål dem sista 20 minuterna, Btw, vad fan gjorde han på bänken dem först 70 minuterna?
 
Nu ska jag kolla lite beverly hills avsnitt innan jag går och lägger mig. Sleep tight!
 



Emmy

Har lagt upp några bilder till men dom är suddiga. Men klart jag kan skicka lite filmer. Ska försöka leta upp från hennes tävlingsdebut, men annars har jag lite filmsnuttar sådär bara, bla från piia pantsu träningen (kort filmsnutt) och från när jag var och kollade på henne när jag skulle köpa henne och lite blandade filmer :P haha. skicka din mailadress så ska ja skcika! :)



URL: http://emmyalexandra.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?