kommer inte in på bloggen?
Publicerat den

har försökte komma in på blogg.se i flera dagar men det har bara inte gått?! Nu har jag fått byttat lösenord. Det har väll inte hänt så mycket den senaste veckan. har festat , sovit, varit med vänner . Inget solande för F'TT sverige har ingen j*vla sommar feeling för år? jag vill ha sol och värme.
 
Det är 1-2 dagar detta året som det har gått och solat. Fick även mitt första dopp på dem dagarna. Men hallå`? Dem andra dagarna i sommar ska det inte vara någon sol överhuvudtaget? Sjukt besviken på svensk sommar.
 
Btw: mitt projekt jag skulle starta har lagts ner för att det blev för sent på "säsongen".. Vikjet inte jag tyckte men med tanke på att jag aldrig får säga sista ordet så hade jag ingen talan i det här i heller. Jag kommer inte gå in på vad själva projektet handlade om. Det får ni klura ut själva.
 
jag kommer att blogga när jag har tid och lust och kommer in på blogg.se dvs.
 
Annars får ni ha ett skönt sommarlov. Iallfall det som är kvar av det..
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?