Så fin min flicka var idag :D
Publicerat den

What a feeling.. Zamora gick som en klocka idag. Red ett dressyr pass i paddocken. Kortade och längde och red bara allmänt igenom henne. Hon gick super bra*! Dock blev hon något stark i galoppen.
 
Hon har verkligen kommit en bra bit på vägen och börjar få lite rumpa! Hon är dock super fett... Måste verkligen få ner henne i vikt snabbt (!!) Det är super fult med en fett häst. Imorgon ska jag hjälpa louise rida henne sen kommer hon rida henne lite när hon vill tills hon får tillbaka sin egen häst.. ( var den är behöver inte jag gå in på,för det har inte ni med attgöra ) ;)
 
Ikväll hade vi en jätte trevlig kräftmiddag. Ett helt gäng var vi som åt. Vid 12 stack dem hem och jag hade inget och göra så gick ut istallet och rensade ALLT. Tog inte så lång tid som jag trodde. Gick väll på 1 h typ.. Sjukt va? hann till och med ta lite spindelnät och sånt skit :)
 
Nu ska jag kolla en film och sova. Godnatt!
 
fina prinsessan :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?