Sessan :D
Publicerat den

Zamora har gått som en klocka hela veckan..
I fredags red jag igenom henne ett ordentligt dressyr pass i paddocken. Redan här började hon kännas kanon.
på lördagen red louise henne och hon såg ut och gå trevligt. På söndagen red Denise henne och det gick bra. i Måndas red jag ut en runda och J*vlar vad fin hon var. Svarade på allt, ville jag att hon skulle gå skänkelvikning så var det bra nätt lägga till skänkel och hon flyttade sig utan problem. Det gjorde hon både i galopp och i traven. Så samlad har hon ALDRIG varit galoppen förut. what a feeling :D
Sen i tisdas red louise ut en runda men henne och hon gick kanon bra! :)
I onsdas gick jag en kort promenad och igår stog hon helt.
 
Idag hoppade vi och hadebommar. Hon kändes kanon förutom i hoppningen. Fick in några bra språng på en oxer men för övrigt kändes hon bara slarvig och oengagera. I övrigt gick hon kanon bra och kändes super fin.
imorgon hinner jag inte rida. Ska ta en tripp till nova med syrran och köpa ett par byxor till kvällens party hos richard.
 
Sleeep weell :)
 
Bilder från hoppträningen för några veckor sedan :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?