Spontana människor ! :D
Publicerat den

Olivia kom och höll mig sällskap nu på kvällen. Vi kollde film och åt gottis. Mitt i filmen får vi för oss att vi ska ta ut hästarna på en tur. Så vi bytade om och hämtade in pollarna. Först red vi en mysig runda ut i mörkret. Olivia på stormur och jag på Zamora Sen bytade vi pollar när vi kom tillbaka och jag hjälpte henne rida zamora. Det gick faktiskt bra och hon fick henne riktigt fin och trevlig i mellanåt. BRA JOBBAT! :D
 
Zamora är väldigt svår att få till att jobba och hon är väldigt lat i sättet om ni förstår vad jag menar. Hon kan mycket väll bestäma sig för att när hon går som bäst i passet och är genomriden, kan hon plötslig bara släppa alltihopa. Eller börja med massa annat och förstår inte ett piss av vad det är man menar. Då får man bli bestämd och visa vem det är som bestämme.. (!!). Olivia ska få rida henne så mycket som hon vill och jag ska hjälpa henne. Det kommer bli kul att få se zamora från marken. :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?