uttråkad...
Publicerat den

Jag är så sjukt uttråkad så jag skulle vilja spy på någon..,Funderar på att gå ut och plocka lite i stallet. alla boxar ska tömmas?! Tänkte ladda ner en film men den tycks ha stannat på 25%.. (!!) Lite iritterande faktiskt.
 
Vad brukar ni hitta på när ni är uttråkade? Ibland blir jag sjukt sugen på mat och äter bara för att göra någonting. Ganska konstigt va?.. Men jag är en mat narkoman. Skulle inte kunna gå en dag utan att äta på något. muuums.
För gjorde jag alltid kakor. Typ socker kaka (!!)... Tiger kaka och muffins :D.. Fast måste tänka på vad jag stoppar i mig nu för tiden. Man vill ju inte bli fet... Ni märker kanske att jag är uttråkade för detta inlägget blev ganska tråkigt..
 
Jag har något annat på (G) nu. Det gäller förstås hästarna och jag är sjukt nervös. Om detta blir av kan det antingen bli riktigt bra eller riktigt dåligt. Mellan tingen finns inte. Får rida sattan nu dem senast veckorna och träna träna träna..  Jag kommer ine berätta om detta så mycket mer för det är jätte privat och ska inte komma ut i bloggen. Hoppas ni förstår? Om det blir av lär ni ju förstås märka vad det är..
 
Vi tar det den dagen som det kommer :D
Nä klä på sig lite och gå ut är vad jag ska göra nu. Ha det gött allesammans :D
 
För er som ha missat så har jag klippt lugg...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?