hem kommen :)
Publicerat den

Jag och mamma åkte iväg för att hämta hem vår bil. Mercan.. Lämnade den igår och fick en mer "tjejig bil", så not my style... Det var något som skulle fixas på vår. blev även en tur in på eko hallen och ett par handskar, rosa spannar, rosa borste och massage tvätt svamp in handlat. Ibland behöver man köpa lite så här små saker. Lunchade även på burger king! :) 2 gången jag äter där i mitt liv, sjukt va? !
 
När vi kom hem lastade vi z och körde till vetrinären. Återbesök på måndag. Sen blir det någon gång till.
Snart ska jag ut och göra i ordning paddocken och zamora ska ridas. Blir som jag sa igår, lösgörande arbete och även tre kryss som kommer stå på medelinjen. Blir att vi kommer arbeta lite mer på volter. Ska byta till mitt pelham bett för igår var det a pain in the ass och rida på spranger.
 
Hörs snart :)
 
 
 hon var nybadad på denna bilden och även har hon lite gula fläcka här och var och inte på tala om svansen...






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?