Hoppträning :D
Publicerat den

Zamora skötte sig kanon idag på hoppträningen. Vi började med att hoppa två räcken på en volt. Till en början med fick vi inte in rätt rytmen men efter några språng blev det mycket bättre och hon hoppade super trevligt! :D
 
 
Sen började vi hoppa lite olika "banor" Vilket inte hon är jätte van vid då vi hoppar mest enstaka hinder hemma. Den första rundan gick bra, fast jag red slarvigt och åkte mest bara med. Den andra rundan red jag mycke bättre och hon hoppade kanon! :D
 
Nu hade hon börjat tagga till och bara drooog och trodde det var hon som bestämde. Men jag satte mig tillbaka och samade upp henne efter hindrena. På en del hinder hoppade hon faktiskt riktigt bra. Sen blev hon trött och slarvig. Och helt plötsligt visste hon inte hur man lyfte på bena.
 
Galoppen var kanon bra idag iallfall! Hon känns mer samlad och drar inte iväg på samma sätt som hon gjorde i början. Det är en enorm skillnad på henne och hon börjar bli riktigt riktigt fin! :)
 
Så jag är jätte nöjd över vår insats idag. Det är på god väg, och jag ger henne den tiden hon behöveR!
VACKRA HÄST :D
 
Vill ni ha bildbom för dagen?? har massa bilder!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?