Kort skoldag.
Publicerat den

Började solan klockan tio idag och slutade redan vid tjugo över två. Imorgon är ja ledig hela dagen för inställda lektioner. Sen läser jag inte matte b vilket är den ända lektionen vi har imorgon. ¨
Nice va? :) Snart är det sommar lov btw, någon mer än jag som längtar?

Har smmarstädat lite i stallet och rensat. Helt sjukt vad mycket ponny saker jag har. Nästan ingenting är zamoras haha. Ni som är intresserad av saker till ponny så har jag massor. Det är bara att säga vad ni söker :) Det kommer även läggas ut på internet sen såklart :)

Hur är er vecka ? Själv har jag ledig imorgon ju, på kvällen ska vi på student, på onsdag är det sån "rolig" dag iskolan som inte brukar va så rolig, på kvällen är det party party, på torsdag beräknas man va bakis och avslutar skolan och tar sommalov :D SKÖNT!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?