Lång dag :)
Publicerat den

fixat inför nattas student exakt hela dagen. Först åkte vi in till pappa jobb och gjorde klart maten tills imorgon. Efter det åkte vi till ett ställe jag inte kan namnet på och handle lite saker bland annat dukar, glas och tallrikar och in om city cross och köpte lite godis läsk osv. Sen skulle alla ballonger blåsas upp och sättas upp. även dukning och ja allting. -_-


Igår blev det inte så mycket med middagen för min del. Gick in och åt sen mådde jag jätte dåligt och fick gå hem och lägga mig. Men annars var det jätte trevligt :)

Jag har hunnit med att slänga i lite färg i håret nu på kvällen. MÖRKT brunt. Bilder kommer förmodligen på fredag då kameran kommer va med under dagen imorgon :)

Lika lång dag imorgon så räkna inte med någon uppdate för kommer förmodligen inte ha tid. 150 pers blir vi imorgon som festar loss :)

PARTY PARTY!



Den här klänningen kommer jag förmodligen ha imorgon om jag inte hinner få min svarta :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?