Läxor :)
Publicerat den

Nu har jag precis gjort klart min läxa om skador och symptomer på hästen. Är det kanske något ni är intresserade av att ta del av? Kan lägga in en del av mitt arbete om ni vill ? :)
Känns iallfall jätte skönt att ha en sak klart så man kan kryssa för den för listan.
Idag mår jag inte så mycket bättre. Sitter med en kana vatten och bara klunkar i mig. Har även fått i något att äta. Jag har dock inte ont i halsen längre. Men mitt huvud värker som in i och snuuuvar. hah :)

Nu ska jag och mamma iväg och köpa en present till corre ( grannens häst ). Sen ska vi in och käka lite gott där ikväll. Vad är era planer? :)

ps: Bilden är från skolans hemsida :)



Lillyy - blogg

Vad går du på för skola? högskola eller gymnasie?



URL:


Anonym

Jag. Ska. Äta. Tårta.

När slutar du skolan?

- Jag slutar på tisdag =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?