Ledig dag :D
Publicerat den

Så jäkla skönt en dag off. Fast jag är nästan aldrig i skolan ändå. Men man får ju se det från den ljusa sidan. Idag är jag iallafall ledig. släppte hästarna i den "stora" hagen idag då det har vuxit jätte mycket gräs och behöver betas ner. Växer för mycket så trampar dem bara ner det. Dessutom behövde "kull" hagen som dem gick i innan, Vila lite och växa upp igen.

Jag sitter och väntar på att mammas bror ska komma hit och hjälpa mig göra om sadelkammaren. Ska total moblera om och sätta sadlarna på något annat ställe. Tycker vår sadelkammaren känns så trång. Ska fixa det nu och ta ut allt skit. Har så j*vla mycket grejor som bara finns där. Igår hittade jag ett täcke som var till min gamla c-ponny charlie som jag sålde 07?! , och en grimma till våra gamla hästar som sålde 05. Vet inte exakt till vilken häst den grimman tillhörde för vi hade 2 st storhästar då.

Jag har även massa grejor kvar där det står Beach boy på som jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra med. Ett helt nytt fleece som är svin snyggt som jag bara måste slänga. Sen en massa shabrack.
Mamma ville dock behålla täcker som ett minne, men jag menar vad ska hon göra med det? Bara ha det och skräpa ner. Nej bort med allt gammalt säger jag och in med nytt.

Min gamla c-ponny







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?