precis vaknat
Publicerat den

Vaknade precis och ska göra något gott och äta. Mamma har snackat med vetrinären och vi ska inte va där förens efter klockan fyra. Funderar på vad jag ska göra innan dess. Rida Zamora? Städa stallet? Det Behövs kan jag säga...
 
"Mitt nya projekt" , jag har valt och är nöjd med mitt val. Mer en så kommer jag inte skriva just nu.
Ni kommer iallfall tycka detta är lika kul som jag :D !! Verkligen en kul chans.
 
Vad händer idag för mina kära läsare? Sommarlovet har ju börjat! Njut!
 
 



Lisa

Ååh späänande, vad är detta för något "projekt"? nyfiken ^^ Jag ska åka ner till Skåne för att bo i sommarstuga de närmaste tre veckorna :) Ha en fin sommar du med! :D



URL:


Emmy

FAN VAD KUL DENISE!!! du måste uppdatera mig såfort fler "nyheter" trillar in ;) Absolut kan jag slänga upp ett inlägg med bilder på Zamora så kan du ju bara kopiera alla :)



URL: http://emmyalexandra.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?