Provade sadel på zamora :)
Publicerat den

Provade precis grannens dessyr sadel på lilla z, den satt faktiskt rätt så bra. Så imorgon om jag nu får låna sadeln ett tag , drar zamoras träning igång på riktigt. Vårt mål är att vara startklara till eftersommaren lokal nivå. 80-90 cm. Just nu ser hon ut som ett dräktgt sto och det är MYCKET och jobba med. Men det klarar vi om vi vill. Nu ska hon bli snygg och bli den hopphäst jag vill ha! :D

Dock vet jag inte hur jag ska få ner henne i vikt så snabbt då hon går i gräshagarna, och med tanke på att dem sover ute blir det svårt att sätta henne i lerhagen under natten då det är då dem behöver gräset som mest (för värmen) och på dagarna är det varmt ute och skönt men då tycker man att dem ska gå i gräset och ha det bra. Rör jag till det lite i huvudet på er? Jag måste iallfall komma på en bra lösning.

MASSA ROLIGA SOMMARRIDTURER, BAD, SKOGS ALLLTTTING :D NU SKA I HA KUL! lOvE sOmMeR! :)


"inga kommentarer" haha







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?