sadelmakaren :)
Publicerat den

som ni kanke minns skulle vi iväg med z idag och provat ut en ny sadel. Den sadeln jag ville ha som var en nyare variation av den jag redan hade, gick loss på 30.000 :-.  Lite väll mycket för en sadel kan jag tycka. Han hade iallafall en billigare variation som han precis gjort och som inte ens hade kommit ut på marknaden än. Estelle heter den efter prinsessan victorias dotter.. Men jag fick prova den och den var helt okej. Dock var det inget buffel skin som jag egentligen vill ha. Men fick den specialmätt efter mig och hästen så dem skulle göra en helt ny. För endast 15.700 :-.. Lite mer rimligt. Jag fick även låna en begagnad sadel som satt bra på henne bara för att få ha något att rida i
 
Min sadel kommer inte komma förens i agusti. Så det tyckte jag var super snällt faktiskt ! :)
 
 
'
Flisan och jag för ett tag sen :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?