Sista hoppträningen :(
Publicerat den

Gienek och jag hoppade våran allra sista språng tillsammans idag. Mamma tog massa fina bilder som jag kommer dela med mig på bloggen. Det är helt sjukt vilken skillnad det är på den är ponnyn. Kollar igen bilder från vårt allra första ridpass. Wow säger jag bara vilken snygg tävlingsponny han har blivit ! :) Helt sjukt att jag ens tog hem honom förra året med tanke på hur han såg ut. Han måste verkligen ha charmat mig första gången vi sågs.

Det var ganska jobbigt när man gjorde iordning honom idag inför vårt sita pass tillsammans. Jag hade det i huvudet hela tiden.. " sista gången jag sadlar honom", " sista gången jag tränsar honom".. O så vidare. Jag tycker det är faktiskt lite sorgligt. Sen med tanke på att min ponny tid är HELT över nu så känns det som en bit av mitt liv har försvunnit och kommer inte tillbaka. Nu tar jag ett helt nytt steg upp till storhäst och ska försöka sattsa så mycket som möjlight här istället.. Konstig känsla ska ni veta.

Gienek skötte sig iallfall utmärkt idag som vanligt! Ställde upp på allt som vanligt och hade ett himla härlig scoop. Riktigt tog tag i hinderna. PERFEKT avslut säger jag.. :)  Jag ramlade till och med av och det bestämma var att mamma fick med alltihopa. Så bombar ni med kommentarer kanske det finns en chans att jag lägger upp den på bloggen :)




<3




Lisa

Åh fin häst. Hur länge hade du honom? och vad händer med honom nu?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?