Sitter i sängen fortf..
Publicerat den

Sitter i sängen fortfarande. Har precis fått i mig något att äta. Tänkte gå upp och klä på mig och kanske fixa frillan som står ut överallt på huvudet. Ingen vacker syn vill jag lova. -_-

Eventuellt kanske jag tänkte lös hoppa zamora idag eller imorgon. Hade varit kul och se henne från marken så man se var det är jag behöver jobba med. Först och främst tro jag det är hennes teknik. Hon har inte riktigt hittat hur hon tar sig an hindret. Hon är väldigt orutinerad och inte 100% säker på hur hon ska göra. Blir nog en del löshoppning fram över så hon kan hitta rutinen själv också. Så det är vad jag kommer fokusera på. Sen när jag får min sadel blir det mycket uteritter så hon börjar känna sig lite säkrare på sig själv. Ju mera hon ser och är ute och tittar dessto bättre kommer det va.

Nu gick inlägget över till hästapollen. Ni ska se hur tjock hon har blivit över att gå och beta haha. Jag skojar inte. hon ser ut som ett dräktigt sto :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?