Sjuker ... :/
Publicerat den

jag har mått skit idag och har legat och sovit hela dagen. Har därför inte haft lust att blogga eller ork. Just nu sitter jag i sängen och ska börja på en skol uppgift som ska vara inlämnad imorgon. Mitt huvud bultar för fullt,, min hals gör ont, allting gör ont och jag känner att jag bara vill lägga mig ner och dö.

Imorgon vill jag försöka va lite piggare då vi ska in till min granne och fira att hennes 5 åring tog sig till falstebo horse show i sommar :D Så himla glad för deras skull. Dem förtjänar det verkligen och deras häst är sjukt fin. Kan se om jag kan fixa en bild på honom tills imorgon. Vi ska iallfall äta lite gott och ta det lugn. jag får se hur mycket jag orkar.

Godnatt kära läsare! :)




Anonym

Du. Är. Söt.

Vad har du för husdjur?

- Jag har tio akvariefiskar =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?