SKOGEN :D
Publicerat den

Jag , mamma och mats tog med zamora ut en tur i skogen idag.. Jag har aldrig sätt, eller känt en häst som blivit så himla glad förut. Himmel vad hon sken upp. Taktade hela rundan, när vi galopperade la hon till massa bocksprång. Mitt leende vart hela vägen upp till öronen. Både hon och jag hade så skoj :D Hon skötte sig exemplariskt och tittade knappt på något.. Vi avslutade med att bada fötterna lite. Hon tyckte dock det vart lite läskigt och gå ner till själva ån, Hon stannade och tittade lite grann men när jag manade på henne så gick hon ner utan problem. Sjukt stolt. Känner att hon börja lita mer och mer på mig. Känns kanon.

Guud, jag är så himla glad. Mitt humör är på topp. Jag börjar få en sån fantastisk häst som inte slutar förvåna mig. Hon kanske inte är den bästa hopphästen men hon har iallafall hjärtat på rätt ställe. Hoppningen kan vi alltid jobba upp.

Bilderna för dagen blev inte dem bästa. Mamma försökte iallfall och det är super snällt ! :D TACK!








Min fina vackra sessa :D




Frida

Hon är väldigt fin =)



URL:


classes lilla blogg

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad



URL: http://classeslillablogg.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?