Studenten igår :)
Publicerat den

Jag var fortfarande väldigt förkyld igår. Men försökte hänga med så länge jag pallad. Jag vaknade vid 07.30 av att städerskorna städade huset.. Kunde inte somna om så gick upp och satte mig ute då det var jätte varmt, Tillsammans med mamma och rebecca som också hade vaknat nu. Vi åt frukost och sen körde jag och rebecca upp och hämtade ut min klänning som hade kommit. TUR! Fick den samma dag som studenten. Sen gjorde vi iordning oss och vid 12.00 körde vi till sjöbo för att kolla när natta gick ut 13.00.
Om jag får säga det själv var dem andra klasserna jäkligt tråkiga och bara gick ut genom dörren liksom... ?! Förfan ni har tagit studenten var lite glada.

Dem slängde iallafall upp mig på flaket och vi åkte runt runt och runt i illa sjöbo haha. detvar iallfall kul och skrek för fulla halsar och dansade. Med tanke på att jag är förkyld slutade det med att jag på kvällen knappt hade någon röst kvar och mådde ur kast. Blev att jag åt och pratade lite med folk. Men hade inget humör för att festa och sket därför i det. Istället satt jag inne och pratade så gott jag kunde med folket som kom in.
Det var trevligt det med. Gick och la mig ganska tidigt med ont i halsen och huvudvärk.

Lite bilder från gårdagen :)

På utsparken hade jag en vit/svart/beige klänning från woops och plattat hår.
På "kvällen" när vi åt hade jag en svart klänning från nelly och lockar.
Efter att vi hade ätit bytade jag om till ett par höga svarta byxor från pieces med linne och en snygg vit kavaj som jag inte kommer ihåg i huvudet var jag köpt haha . Ska ta reda på det för den är sjukt snygg! :D


Jag och syrran

Jag, mamma och syster.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?