Dålig bloggare...
Publicerat den

Jag har haft fullt upp dem senaste veckorna så har inte haft någon tid över till att blogga och har knappt varit inne på datorn alls. Med tanke på att jag har det mesta i mobilen så blir det lätt så. Var och tävlade förra helgen. Gick piss rent ut sagt. i första gick det ändå helt okej men tyckte inte han hade någon energi eller bjudning alls. fick en vägring i omhoppningen men den tar jag på mig själv då jag la honom way to snäft. i andra ville han helt enkelt inte. Nu har han haft 1 veckas total vila för att vila upp sig. den här veckan drar vi igång så smått igen. Hade praktik förra veckan och går väldigt långa dagar. från 07.30 till 16.30 så är helt slut och orkar ingenting.

nu har jag bara fram till på torsdag kvar sen har jag 1 veckas lov. SKÖNT och välförtjänt.
Zamora är igång fullt och vi har börjat hoppa så smått på träningar. Den här veckan blir det hoppning. Var dressyr förra veckan och det gick riktigt bra. Var även iväg och tömkörde henne.

snabb info. nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon,







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?