Hoppning flisa :)
Publicerat den

Gick riktigt bra faktiskt. Känns att man har ridit storhäst ett tag för det var inte alls lika stor skillnad att rida flisa nu som det var när jag bara ridit ponny till storhäst. Vi fick iallfall till en början med riktigt bra avstånd och hon lyssnade på mig. Dock tyckte hon efter ett tag att hon kunde allting och visst allting bättre än mig. vilket slutade med några språng som antingen var för nära eller för långt ifrån... så går det när man inte lyssnar.

Fick ändå inte ett bra språng mitt i allting. Sluthoppade på 120 cm oxer :) Skoooj faktiskt att det gick så bra tycker jag. Är ju sjuk och allting och flisa är verkligen ingen lätt häst att rida! Det ska ni veta! Hon är både stark och envis. MEN hon ställer verkligen upp på att hoppa exakt allting*! Det gillar jag henne för ! :D



Här kommer några suddiga bilder från filmerna. Dem är inte i ordningvis !:D


110 cm räcke


oxer 115 cm.


Räcke typ 80 cm

oxer 110-115 cm

oxer typ 80-90 cm. Här bestämde hon sig för att hoppa av tio m innan hindret..

...

100-110 cm

120 cm ! :)







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?