Hoppträning zamora!
Publicerat den

Hopptränade sessan i torsdags. Hon var på hugget lite för mycket faktiskt och hade en totalt egen vilja.. JAG SÄGER DET OM OCH OM IGEN.  men när hon väll lyssnar på MIG så blir det bra språng och hon hoppar bra. Men hon är som sagt ett sto och har en totalt egen vilja!

Dock är hon så himla vacker så det är svårt att inte tycka om henne.
Vi hoppade iallfall bana på 80 cm och en TRIPPELBARR. :)  Jag kämpar kämpar och kämpar och jag vet om att hon kommer bli riktigt bra när man väll kan henne och när hon har utvecklats klart. Hon är bara en sån häst som behöver tid och mycket träning.

Jag är ju van vid såndan hästar nu vid detta laget , ibland hade det varit skönt att ha en helt färdig häst. Synd bara att dem färdiga hästarna kostar si så där 100.000 kr och uppåt. Om man inte vill ha en gamal skrutt häst som bara har några få år kvar på banorna..

Det ska ju vara svårt. Det är ju det som är meningen. Man kan inte få allt serverat på ett silverfart.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?