My RED shoes! :)
Publicerat den

Godkväll mina kära läsare. Idag har det varit en helt normal dag i mitt liv. Började med att jag gick upp klockan 06.30 och gjorde mig ordning för skolan. 07.30 tog jag bussen till skolan med mina underbara vänner. Var hemma igen vid 16.30 och efter det tog jag och mamma en tripp till staffanstorp.

Gienek fick sig ett ordentligt GALOPP pass idag. Vi fokuserade helt på galoppen då mina två närmaste tävlingar och sista tävlingar med ponny , - är ute tävlingar. Så det är all fokus och hårdträning på Gienek nu.
Blev iallfall ett otroligt pass och båda två hade svin kul. Imorgon blir det nog hoppträning i paddocken om vädret är bra.

Z får lite maj vila och finns det tid över rider jag självklart henne med.
Sängen väntar en dag till i skoolan innan man tar lång helg ! :D NIIIICE







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?