SISTA TÄVLINGEN MED GIENEK!
Publicerat den

jag och gienek tog oss igenom vår allra sista tävling tillsammans nu i helgen, och visst känns det jätte sorgligt men vi visste att denna dagen skulle komma och nu är den snart här.
Vi tävlade i skabersjö både lördag och söndag.

Lördag

Warm up clas, 90 cm : Trillade av, haha! Totalt missförstånd av ryttare och häst. Gienek hoppade av en m förre alla andra hindren så kom vi till numer 5 så tänkte jag, "okej om han nu trivs med det avståndet så hoppar vi där" och tryckte av bara det att han hade annat i tankarna och la in ett extra och redan då var jag urbalans och sen hoppade han hindret och sprang åt andra hållet och jag låg på marken. Hängde ni med? haha ! :)

Kval 1 , 90 cm: 4fel, absolut inget fel på denna rundan överhuvudtaget. Kom till näst sista hindret. en grind där solen lyste och han tyckte det var läskigt och stannade 1m innan och jag försökte driva men det var för sent...
Helt okej runda för övrigt!

Söndag

Kval 2 ., 95 cm: 16 fel. Denna runda är jag inte alls nöjd med och var bara väldig besviken. Fick ett stopp på en oxer som kom ur sväng och ett på pulmangraven,  + ett ner.  Han och jag kan betydligt bättre så Nej absolut inte nöjd med det resultatet!

Kom då till final B, då vi inte haft så tur den helgen.

Final B, 90 cm: 1:A, Denna runda var så klockren som den bara kunde va.  vi la förgående rundor bakom oss och gjorde det vi var bäst på! Vi tog hinder efter hinder och bara njöt i fulla drag över vår sista runda tillsammans. En riktigt härlig känsla och jag bara red och han bara hoppade! :D OBESKRIVLIG BAND! <3

Jag är jätte nöjd över lag.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?