Hoppning :D
Publicerat den

Lexus
 
Hoppade som en klocka igår. Hjälpte zara hoppa fram honom innan jag själv hoppade upp och hoppade. Härlig känsla och en enorm scoop ligger denna hästen inne med. Vi hoppa bana på 105-110 igår. Längtar tills vi kommer upp i klasserna lite. Han förtjänar att visa vad han går för, och jag är himla stolt att det är jag som får rida honom. Tävlingen på lördag känns lekande lätt om han skötter sig. "ibland" tycker han att det är lättare att springa åt sidan istället. Men jag ska va tuff. han kan ju praktiskt taget gå över 90 cm hindren. :)
 
Lekand lätt. :)
 
Zamora
 
hoppade helt okej idag. Ju mer vi hoppade dessto mer lyssna hon. Fina språng på 90 cm idag. Super nöjd. sen blir det lite för vilt ibland. Men lyssnar hon blir hoppen kanon bra.
 
Både hon och jag äter just nu. Ska ut om en liten stund och rida ut en runda. Mysigt
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?