Min fina häst på G igen :)
Publicerat den

Nu har z äntligen fått skor så nu börjar jag rida henne som vanligt. igår trimades hon lätt igenom och på kvällen skrittade vi ut en runda allihopa. ( jag mamma och sanna ) var inte alls meningen att rida henne 2 ggr på en dag men en skritt runda dör hon faktiskt inte av :) Super mysigt och kul va det. Tror jag och sanna väckte halva vallby med vår fina kareoke sjungning. mamma bara hängde med haha ;)
 
idag ska z få jobba lite extra med galoppen i paddocken. Detta ska vi göra med bommar längst varje kortsida på sidorna. Jag vill att hon ska få upp och jobba igenom rejält. Den galoppen jag vill nå, når vi oftast bara efter att jag hoppat henne så idag provar vi detta istället.
 
Den 9:e ska vi iväg och tävla. Börjar med ett dressyr program sen hoppar man. Både spirit och zamora ska med , skoj skoj. :) Den 24:e tävlat jag en lokal 90 cm på lexus.
 
Hööörs
 
Z ser ju lagom glad ut. Men kul hade hon iallafall :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?