springer :)
Publicerat den

jag har gått upp 5 kilo från min normala vikt, alltså där jag vill va, alltid har varit och vill fortsätta va.
Så nu är det bara att börja springa och träna, äta nyttigare.
 
idag börjar jag iallfall min resa till min målvikt. sprang 5 km i skrylle, kanske inte det bästa och börja med då det var en J*vla bit och springa. Den första km om ganska fort, sen nummer 2 helt okej, sen tog det en jävla tid innan nummer 3 kom.. haha, med lite power walk i mellan gick det hela 5 km ... Tog bara 35 minuter. så det var inte så farligt.
 
imorgon är det tävling med lexus på morgonen så får se till så att jag får en ordentligt nyttig frukost.
sen på eftermiddagen drar jag en sväng till gymet med richard och ström.
 
Hur länge tror ni jag pallar?
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?