upptaget liv..
Publicerat den

Hej på er mina kära läsare som jag ser klickar in trots att jag inte bloggar så mycket längre. Som sagt är jag väldigt upptagen. Efter att jag fyllt 18 år och upptäckt nattlivet finns det ingen helg jag har tråkigt. Dock har det kanske blivit lite mycket. Sjukt jobbigt och gå upp till skolan på vardagarna. Som tur är så har jag ett ganska så chill schema och har rätt mycket ledigt.
 
Var iväg och hoppade lexus i lördas och det gick kanon bra ! Taggar tävling den 24, blir bara en 90 cm. :)
Väntar fortfarande på hovslagaren till z.. han skulle varit här för 3 veckor sedan. Men så fort hon blir skodd sätts hon igång som vanligt igen. För övrigt rider jag henne bara lite grann i paddocken då hon tappat två bakskor. Känns inte så snällt och sitta och trimma i paddocken varje dag om man nu inte kan rida ut..
 
haha redan nu är jag sjukt uttråkad på att blogga känner jag... Sjukt tråkigt är detta verkligen! Ni lär nog inte höra av mig på ett tag så ni kan lika bra sluta läsa min blogg...
 
ha det
 
Jag i lördes hos malle :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?