Sitter i skolan :)
Publicerat den

hejsan, sitter i skolan just nu. har precis ätit och ska ha "gympa", fast teori idag. Tydligen ska vi skapa ett träningsprogram som vi ska följa, antingen om man vill träna, styrka, kondition, smidighet och en till som jag inte kommer på just nu. Jag ska fokusera på styrka och eventuellt kondition. Tränar ju ändå någon gång ibland så det blir inte helt nytt.  :)
 
Jag följer trenden och frågar er läsare, e det något speciellt ni vill läsa om? :)
 
Slutar vid tre sen ska jag hem och rida z, om inte olivia skulle göra det?! Får se, blir iallfall trim i paddocken. Kan fråga mamma om hon vill fota / filma. Var ju länge sen jag kom med helt nya rid bilder. hon har blivit så himla fin.! Längtar tills jag kan visa er.
 
Ps: anledningen till att ni inte fått så många bilder/filmer är för att min systemkamera är borta och ska få en ny. vilket jag inte fått än. Så nu vet ni det ;)
 
Pusss
 
Vackra häst i sommras <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?