uppdatering från helgen :)
Publicerat den

Hej på er, tänkte köra en liten uppdate på helgen, som jag sa hade jag myket och göra och hann inte blogga :)
 
Torsdag: var i skolan som vanligt, stack till stp vid 5 och möte upp 2 tjejkompisar. Åt lite god mat och handlade med oss godis hem. Vi kollade nog på 5 olika filmer. Mitt i allt kom en av min andra tjejkompisar zara. Slutade med att vid 5 somna vi, 4 st i min säng. Fick inte plats haha. Sov iallfall skit dåligt. Vid 8 vaknade jag och tog ut hästarna. 1 h senare vaknade resten. inte många timmars sömn här .. Nu var det helt plötsligt fredag:)
 
Fredag : Min FÖDELSEDAG :D 18 år gammal. Stack till malmö vid 13 tiden med lasse, crille och malin. Åt en sallad på cafe 2000, sen åkte vi hem. Mådde riktgt dåligt så gick hem och sov 2 h. Upp dusch och fixa sig för utgång. Vid 18 kom syskonen och vi åt god mat och tårta. Sen börja det komma lite kompisar och vi började förkröka. vid 23.30 åkte vi till malmö. Hipp, första 1h var jätte rolig sen försvann folket och det blev bara kaos. Vid 3 slutade kalle spela (min bror) så följde med han hem och sov. kom lite folk vid typ 4-5 och bjöd på donald. Dem var 4 st och hade mat till 10 pers. blev att kränga en burgare mitt inatten. Vid 6 kom jag i säng och sov till 12.
 
Lördag: mamma hämtade upp mig vid 13 tiden. Stack till burlöv och köpte bh och "strumpbyxor" inför kvällens black and white party. Hem vid 15 tiden, fixade stallet , tog en dusch, fixade mig och vid 18 körde vi till festen. Super trevlig kväll. Dock var söp bartenderna sig fulla så jag fick agera bartender. Jag är ganska grym på det.. Försökte va dj också för kvällen för killen som stog där var dryg och snobbig.. Ööörk. Borde anställa mig nästa gång. är ganska allsidig. Vi var inte hemma förens vid 5 sen på morgonen, och nykter var jag INTE. rolig kväll iallfall. Bilder därifån komme :)
 
Söndag: kommer jag knappt ihåg även om det var igår? Sov till 14, startade en film,chilla, fixa i stallet, duscha, såg en film..
 
Måndag : Mådde svin dåligt inatt så har bara tagit det lugnt idag. Red z en stund i paddocken nu på kvällen. Hoppa små hinder och tränade lydnat, Gick helt ok och hon var duktig :)
Nu har jag precis tagit en dusch och ska starta en film.. Upp imorgon för att åka till örestad.
Ha en trevlig kväll
 
 



DIARYOFMISERY

Cute blogg!

Har frågestund på min.. OH NOOO tänker du nu, men jag är ingen vanlig bloggare.. Jag skriver om min uppväxt i ett hem med missbrukande föräldrar som tar droger varje dag, jag fick kämpa för att fixa mat på bordet. Jag hittade knark, kanyler och annat överallt.. Jag levde ett riktigt helvete. Men idag mår jag bättre! Fråga mig vad du vill.. skulle göra mig glad även om det var en liten skitfråga.. ♥



URL: http://www.nattstad.se/diaryofmisery





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?