fina fina hästen...
Publicerat den

Zamora var så fin idag.. passet igår gjorde henne helt lösgjord. Små små hjälper idag bara. mycket trevligt i handen och lyssnade riktigt bra när jag bad henne göra skänkelviknig och kunde ställa henne på alla håll och kanter utan problem.. önskat att hon lyssnade lite bättre i avsaktningarna  bara så jag hade sluppit behöva ta tag i henne..
 
För övrigt tyckte jag hon var fin och galoppen kändes faktiskt helt okej idag. Mycket mer rund och framåt. Snabbare reaktion vill jag ha för henne bara annars är jag super nöjd.. blev lite mys och pyssel efteråt.
 
Ska kolla något avsnitt gossip girl innan jag somnar. imorgon är det örestad förmiddagen och eftermiddagen sen slänga lite saker itvätten inför tävlingen med z.. :)
 
godnattt
 
Vackra häst <3 :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?