hejsan allesammans :)
Publicerat den

Får väll uppdatera lite vad som har hänt dem senaste dagarna. Anledningen till att jag inte har bloggat är för att jag byggde naglar och hade svårt att skriva på tangentbordet. Det tog timmar och jag blev iritterad då mitt tålamod ligger på botten..
 
Nu börjar dem gå i sönder och jag kan skriva så smått igen..
 
Var iväg och tävlade zamora förra helgen ( 2/9) och det gick faktiskt riktigt bra. framhoppningen i 70 har hon aldrig hoppat så bra. vart så lugn och lyssnade på mig till 1000. på banan skötte hon sig lika bra. Fick 1 ner då vi kom ur sväng och jag fick inte med bakbena. Super nöjd annars . :)
 
i 80cm var hon trött. Hon välte några bommar på framhoppningen. Vilket gjorde att hon stressade upp sig själv. inne på banan hade jag 0 koll på henne och det gick bara katastrof. Dock hoppade hon super bra på sist hindret som var en oxer. Fick ingen film på den rundan :/ lite tråkigt för hade varit kul och sätt gemförelsen. haha :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?