bokad tid för halka och riskettan
Publicerat den

 
Hej på er.
 
har precis klivit ur duschen och ska fixa mig inför kvällens utgång. Antagligen blir det lockat hår, men hinner nog inte göra klart håret hemma, får fixa det hos Malin där vi ska förfesta. idag har jag varit på körskolan för andra gången och fick redan bokat in riskettan och halkan. har två körningar till inbokade innan. Så fort allting har gått. Har kanske mitt körkort till sommaren ? vem vet..
 
Efteråt mötte jag upp malin, vi fikade på china box innan vi gick runt på stan. Hittade ingen rolig studentklänning.. Finns typ inga? är alla slut eller har dem inte kommit ut än? Får nog beställa en från nelly. Skorna hittade jag i en affär på entre. var tvyngen att prova dem.. Tycker faktiskt dem är rätt coola. vad tycker ni?
 
xoxo
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?