Frysen :/
Publicerat den

Vimmel bild från i fredas när vi var på hipp :) Killen i mitten bjöd in oss V.I.P och bjöd på en massa shotar och redbull vodka. Man tackar inte nej såklart :)
 
just nu är jag precis hemkommen från skolan. Vi har varit på studiebesök sen klockan två på en gård som heter long racing, dem har avel och galopphästar där. Vi stod ute i 2h i blåsten så jag är ganska frysen just nu.. Ligger nerkrypen i min säng och planerar inte att röra på mig på någon h.. Har lite svensk uppgifter jag ska försöka ta itu med. Fast först måste jag få upp värmen.
 
Zamora får vila idag, har redan ridit en häst. Varo heter han och står på örestad. Trevlig häst. Något skumpig trav och på slutet släppte han bettet totat och bara krökte på nacken., Kvíttade vad jag gjorde.. lousie sa att det var för att han håller på och ska busa osv. Störigt, för annars var han jätte fin och rida :)
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?