Hoppade min pärla :)
Publicerat den

Hopptränade min fina pärla i torsdas.. olivia var jätte snäll och hjälpte mig.. Nämde jag att hon varit brunstig och jobbig den veckan? Dock finns det bevis på att vi hoppade också :) Detta var inte den bästa hoppträningen vi haft. Zamora var helt enkelt inte på humör..  Så har inte så mycket att säga faktiskt..
 
Har lite filmer på detta passet också och ska försöka klippa ihop något smått till er.. Men pallar inte idag.. Klockan är redan över 23 och jag ska upp tidigt imorgon. Bloggar imorgon kväll om jag hinner..
Det är så mycket just nu, har skolan, stallet. Rider 3 hästar just nu dock inte varje dag men det tar på krafterna.. Zamora rider jag varje dag, lexus försöka 1 gång i veckan, vi ska va med på leif nilsson träning den 19, och har även börjar rida grannens 6 åring. Är ute och galopperar honom 2 gånger i veckan. Vilket fick mig att tänka på lexus, skulle rida till en galoppbana förra veckan.. Det var knappt vi kom dit för sattan i gatan vad han testade mig.. men efter lite bråk, bockningar, stegringar och ja allt möjlght kom vi fram.. Den hästen som börjar bråka med mig och försöka slänga mig.. Det blir deras liv misstag.. Jag ger mig i princip aldrig, om jag inte ramlar av förstår och skadar mig.. Så att jag inte kan hoppa upp igen.. men då måste det vara allvarligt!! haha
 
Corre har också börjar testa mig lite.. Men brukar släppa när han får galoppera !! :)
 
Hon kan om hon vill :D






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?