Hur mycket blogg materia som helst :)
Publicerat den

jag har hur mycket blogg material som helst, vet inte vart jag ska börja. Bilden är från en vimmel bild från etage när vi var ute i söndes för 1 vecka sen. Timmy heter killen till vänster, sen jag i mitten och min vän malin till höger. En riktigt bra kväll, och jag var inte speciellt nykter denna kväll.. Etage har en del trappor upp till dansgolvet, tror det ligger p 3:dje våningen eller nått.. iallall så trillade jag ner för några trappsteg, och jag kan säga att mina ben är helt blå slagna och hemska. Men jag överlevde, tack vare timmy som var där och tog emot mig, dock var det delvis hans fel att jag trilla ner ocksåå.. haha
 
När vi tog vimmelbilden kände jag svin ful och full, men den blev faktiskt inte så dålig?
 
Xoxo






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?