pluggar till körkort :)
Publicerat den

Hej på er.
skolan har rullat på i full fart idag. Kom hem strax efter halv 4. Red corre vid 4. Corre är min grannes häst och heter egentligen cordinat, han gick falsterbo i sommras som 5 åring, även gått breeders som 5 åring. Ska försöka kvala han i sommar med. Dock måste han få upp sin konditon. Min uppgift är att ut och konditions träna honom 2 gånger  i veckan. Än så länge har det gått bra, lite små testning bara när jag hoppar upp men när han väll får galoppera brukar han inte ha så mycket annat att tänka på.. Idag kändes han inte helt fräsch. Kanske var trött i kroppen eller helt enkelt inte på humör.
 
Fixade mitt eget stall sedan, regnade för mycket så z fick stå idag igen. imorgon måste jag hinna rida henne. Men är typ inte hemma på hela dagen. Först har jag körskolan vid 11, vilket jag har plugga lite på ikväll, sen kommer malin in vid halv 1. Vi ska fika och gå och kolla student klänningar och bara ta det lugnt. på kvällen är det utgång.
 
Fullt upp med andra ord.
 
min lunch






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?