Svar på frågor :)
Publicerat den

läsare utan blogg                
hur många gånger brukar gå ut och festa i veckan? Har du någon pojkvän? du är jette söt. /ebba'
 
svar: Det är väldigt olika. Ett tag blev det rätt mycket. Då kunde jag gå ut Måndag, onsdag, fredag och lördag. Det var ibörjan för jag tyckte det var så himla kul. Men nu blir det som max 1 gång i veckan, den här helgen har jag inte gått ut alls, utan då hade jag fest hemma istället. Bra hemma fester är alltid roligare, men älskar att gå ut och dansa.
 
Nej inget förhållande
Tack :)
 
Gröna äpplen är godast                
Hej.

Hur högt har du hoppat med alla dina hästar ?
 
Svar:  Kan ta dem hästarna jag har hoppat lite högre med,
Beachboy D-ponny 135 cm, Enstaka hinder
Lexus 115 cm
Felicia 120-130 cm.
Zamora 110 cm
Charlie  c-ponny 110 cm
 
Anonym
 
Haha en myra viska till mig att du tyckte att Zazzi också var en jätte bra vän, är det sant ? Hehe
 
Absolut, klar du är en bra vän :)
 
Anonym
 
en fågel viskade i mitt öra att du tycker att malle är en jättebra vän, är det sant? heheeh
 
Absolut, klart du är en bra vän haha :)
 
 
 
Emeli
 
Hur många hästar rider du just nu?
 
3 hästar, Cordinat, lexus och min egna häst Zamora
 
 
 
Anonym   

Kan du inte berätta lite info om dina/din häst? iallfall dem du rider och kanske tävlar? Kram från en nyfiken ny läsare

Zamora sto född 04, 173 cm. Efter Gribaldi Gått upp till 1m med tidigare ägare, dock inte under 20 fel. Började om från början med henne när jag fick henne och för drygt 3 veckor sen startade vi 90 cm lokalt felfritt :) ! Även tränat lite terräng, vädligt orädd häst, som alltid ställer upp. Jätte imponerad av hennes utveckling.

 

Luxus , valack 11 år, 180 cm. Tävlat upp till 1 m med mig. 90 cm lokalt felfritt. Hoppat upp till 115 cm på träning. löshoppad 140 cm. Går voltige, tävlat dressyr med hans ägare zara. En väldigt klok häst, som kan göra allt. Blir bara mer och mer säker i hoppningen och en väldigt trevlig häst att rida. Mycket välriden.

Cordinat. Valack 6 år efter corlensky. Gått upp till 130 cm. Gått falsterbo och breederz som 5-åring. Ute och galopptränar honom till min granne 2 gånger i veckan. Envis häst, som brinner för hoppningen, tycker att dressyr är det tråkigaste som finns, pigg och galoppera. Stort rörelse.

Xoxo
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?