Terräng / fältävlan? :)
Publicerat den

 
Tränade lite terräng idag med Zamora, Sanna var med på spirit, vi hade vår egna privat fotograf och våra två underbara med människor, sannas pappa johan och min morbror mats! Vi kunde inte gjort detta utan er !
 
Jag har nog hittat zamoras kall, fältävlan är nog något som hade passat henne jätte bra. Hon är totalt orädd, går fram över allt för mig, och hoppar otroligt bra när det är fasta hinder. Jag har absolut igenting att klaga på henne idag. Det var super kul och jag hade ett leende på läpparna hela tiden. Vilken känsla ! :D
 
Tyvärr får ni nöja er med denna kvaliten på bilderna just nu. Bilderna från fotografen får vi om tre veckor när han besöker malmö igen. Så vi får helt enkelt stå ut och vänta tills vi får dem :D Dessa bilderna har jag snott från filmer sannas pappa johan tog på oss idag. Dem kan ni se på min facebook om ni vill :)
 
 
Detta hindret var ganska högt och brett, kanske inte ser ut som det men tänk på att zamora är rätt stor ! :)



Sofie

Ser himla kul ut
Hade ochså velat prova men vågar inte :-(



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?